Fly

Er du berørt av at Flyr gikk konkurs?

Vi forteller deg hva du har krav på.

Reklamasjon i forbindelse med at Flyr er konkurs

Flyselskapet Flyr er begjært konkurs og mange tar kontakt med oss i forbindelsen med reklamasjon. Har du forhåndsbetalt for en vare eller tjeneste hos et selskap som er begjært konkurs, kan du opprette en reklamasjonssak for å søke om å få beløpet refundert.

I tilfellet med Flyr gjelder reklamasjonssaken kun beløpet du har betalt for flybillettene. Reiseforsikringen i kortet omfatter ikke konkurs. Har du bestilt en pakkereise, må du ta kontakt med reisearrangøren for å ombooke reisen.

Opprett reklamasjonssak her.

Ved opprettelse av reklamasjonssak

For debetkort velger du Lokalbank. Har du kredittkort via oss, velger du Eika.
Når det kommer til type hendelse velger du "Vare/tjeneste ikke mottatt".

Husk å legge ved kopi av ordrebekreftelse og flybillett.

Betalt med Vipps?

Dersom man bruker Vipps når man handler, går det via kortene dine, og du er derfor beskyttet på akkurat samme måte som når du tar det direkte via Visa/Mastercard.